Laat FVP uw woning of panden beheren
Een van de redenen om uw woning(en) in beheer te geven is ontzorgen. U hoeft dus geen anderen in te schakelen en u weet zeker dat uw woning of bedrijfspand op een professionele wijze wordt beheerd.
Ook wanneer het gaat om beheer van meerdere woningen maken wij op maat voor u een beheerovereenkomst waarbij rekening gehouden wordt met hiertoe specifiek benodigde know-how en dienstverlening.
Vastgoedbeheer
- Totaal beheer van uw vastgoed
- Preventief onderhoud aan uw gebouwen en installaties
- Meldpunt van storingen en klachten 24 uursservice
- Onderhoudsplanning maken en actueel houden
- Kostenramingen en onderhoudsbudgetten
- Investeringsaanvragen en onderbouwingen
- Asbestinventarisatie en -sanering
- Verzorgen omgevingsvergunningen
- Bodemonderzoeken en -saneringen
- Documenten- en tekeningbeheer
- Energielabel aanvragen en voorstellen ter verbetering uitwerken
- Woning, kamer en appartementen verhuur van contract tot oplevering
- Opleveringen van winkels, kantoren, bedrijfsruimte en woonruimte
- Sluitplan en sleutelbeheer opzetten
- Energiebeheer meters en aansluitwaarde
- Sparringpartner voor verbetering aan gebouwen of objecten
- Verkoop of verhuurgereed maken van gebouwen of objecten
- Aankoopinspectie vastgoed
- VvE beheer en huurdersbijeenkomsten
- Kadasteraanwijzingen bij aan- of verkoop
Wat zijn de kosten van vastgoedbeheer?
Voor vastgoedbeheer rekenen we een vast bedrag per maand. Wilt u meer informatie of een offerte, neem dan vrijblijvend contact op.